A veure si ens posem d’acord.

borinotus | 1- Politics | dimecres, 26 d’abril de 2006 | 19:30h
Fa uns dies en un post meu vaig mostrar la meva incertesa sobre el que calia votar al referendum del 18 de juny.

Uns dies després la meva incertesa ha esdevingut perplexitat després de veure totes le opinions sobre el tema.

Quantes opcions diferents per a expressar el mateix! No seria posible per un cop que ens posessim tots d’acord sobre el que hi hem de fer. La gent que pertanyeu a partits, associacions, plataformes i demés no podrieu fer un prereferendum i acceptar tots els que decidiu per majoria?

A la gent que no és militant se’ls en foten els vostres críptics matisos. Si no es dona sensació d’unitat es farà malbé la incipient il·lussió demostrada el dia 18 de febrer i la millor opció serà anar a prendre el sol.

Comentaris: 3
  • El cos em demana NO
    raulvado | dimecres, 26 d’abril de 2006 | 19:56h
    A mi el cos em demana votar NO. Però entenc els vot nul, de fet en faig publicitat.
  • És clar, si es vol rebujar l’Estatut haurem que votar que no.
    Anònim | dimecres, 26 d’abril de 2006 | 19:39h

    El vot Blanc és compatibilitza i és per el que esta indecís o no ho te clar.

    El vot Nul no és compatibilitza al igual que l’abstenció com a percentatge de vots valids.

    Així que és pot treure la conclussió, que qualsevol altra cosa que no siga votar que no, és tragar-se un sapo.

     

    • començo a estar d’acord: no
      Toni Delgado| Adreça electrònica | dimecres, 26 d’abril de 2006 | 23:37h
      Jo també tinc molts dubtes, però el cas és que cal un canvi d’escenari que només pot venir de la mà d’una derrota del “si”. Una derrota sense mitges tintes ni ambigüitats. Qüestions morals, com que el “no” és el que vota el PP s’en surten de l’àmbit de la política ,entesa com un camí cap a la transformació d’una realitat injusta. Canviar l’escenari per tenir més oportunitats, aquest és el repte. La resta és anar fent la viu viu, qui visqui de l’actual “status quo”.

Deixa-hi un comentari

