Run for fun

borinotus | 3- Personals | dilluns, 8 de maig de 2006 | 11:09h

Avui manllevo el títol al company blogosfèric Salva Pou.(Espero que no s’emprenyi) I és que ahir vaig acudir a la meva cita anual amb l’atletisme (per dir-ho així) en participar a la Cursa de Lo Tall Britànic (ja en van 13).

I com més o menys cada any, vaig fer el recorregut en si fa no fa una hora (en concret 1h 2 minuts quan vaig passar per sota el rellotge de la meta però sempre hi ha una diferència en el temps que després et marca al diploma que et marca menys. Es veu que hi ha una descoordinació entre la meta i el que fan servir els que et prenen el temps) O sigui em mantinc, bé.

I com més  o menys cada any aquesta nit he dormit pla, pla, pla i com una soca.

Deixa-hi un comentari

