Jo també vull un estat propi!

borinotus | 1- Politics | dilluns, 4 de setembre de 2006 | 08:41h

Comença la campanya “Jo vull un estat propi”.

A banda o arrel d’aquesta se’n fan altres paral·leles. L’altre dia vaig rebre un correu electrònic d’un tal Ramon Borrell al qual no tinc el gust de conèixer que jo sàpiga, on em convidava a sumar-me a una cadena d’emails reivindicatius adreçats al President del Govern espanyol i al President del Congrés dels Diputats.  Com que mai no fa mal sumar-se a aquests coses i per a fer-ne difussió, en reprodueixo el mail ací per si us hi voleu sumar.

 ————————— Missatge original —————————-
Assumpte: Jo també vull un estat propi.
De:       ramon@borrell.cat
Data:     Divendres, Setembre 1, 2006 7:49 pm
A:        jlrzapatero@presidencia.gob.es
manuel.marin@diputado.congreso.es
————————————————————————–

Fa gaire bé tres cents anys que vareu convertir en il?legal allò que
fins a les hores era legal. En fugitius, als defensors de la llei. En
prohibit, el que era costum. En vergonyós, el que abans era orgull.

Ja fa quasi tres cents anys, i encara som aquí.

Durant aquest temps heu anat sovintejant les bombes amb lleis per
sotmetre la nostra voluntat, la incomprensió amb la befa. Heu dut a
terme un dels majors genocidis culturals vistos mai; però, encara som
aquí.

Ens vareu esborrar la nostra història i ens vareu dir que érem allò
que mai varem ser.

Ara ens dieu que no podem demanar el que va ser nostre. I tant que el
podem demanar!

Jo també vull un estat propi.

Visca la terra.
Visca els Països Catalans lliures.

—————————————————————————

Passa-ho!

Si vol fer sentir la teva veu, digues-les-hi el que penses.

Això es una cadena, reenvia aquest correu a tots els teus contactes i
amics. Si no ho fas i trenques aquesta cadena, Déu nostre senyor et
castigarà amb tres segles més de domini espanyol.

Salut i independència

Deixa-hi un comentari

