Obres al bloc

borinotus | 5- Miscel·lània | dimecres, 19 de març de 2008 | 23:40h

Durant els darrers dies hi han hagut obres al bloc. Hi he posat una mica d’ordre amb els enllaços i hi han alguns serveis nous. En principi els enllaços els vaig posar com a d’us personal però pensant en els meus lectors (en tots quatre) ara els he reubicat d’una manera més entenedora i fàcil d’utilitzar. Així tothom qui hi entri els podrà fer servir.
Hi ha ara quatre tipus d’enllaços (a banda del post meu recuperat i l’aliè recomanat i l’índex de posts musicals) que s’aniran actualitzant de tant en tant:

1- Informació

Que porta a un post on són relacionats enllaços a diversos mitjans informatius internacionals. També hi ha un altre amb emisores de ràdio per a sentir música o notícies mentre es llegeix.

2- Els meus blogs preferits

En lloc de tenir tota una llista de blogs al menú de la dreta he optat per relacionar-los tots en un post.

3- Miscel·lània

Diversos enllaços que em són útils o m’agraden

4- Ludoteca

Enllaços a webs amb jocs de diversa mena. Per a entretenir-se si no hi han ganes de llegir (o no agrada el que hi ha)

———————————————————————————————–
A banda hi han instal·lats diversos traductors per a traduir aquest blog a d’altres idiomes.

I ja està. Que en gaudiu!

I a partir de demà, tornem a l’activitat normal…

Comentaris: 4
  • Obrers de bolc
    josepselva | dijous, 20 de març de 2008 | 15:33h
    Soc un dels teus quatre lectors, ja ho saps, i també he intentant fer obres (mes de façana, de look, ja ho veus) i no me’n he sortit del tot. Els de vilaweb volen que aprenguem XTML i CSS tan si com no, i no és tan fàcil. Però perseverarem i no ens lliurerem  -del tot, una mica sí-, a la comoditat de blogger. El saber no ocupa lloc però sí temps.
    Si comneixes algun “truc” guai ja me’l diras.
    Gràcies.
    • Fregint informàtics
      borinotus | dijous, 20 de març de 2008 | 15:46h
      Jo no en tinc ni idea i aprenc a base d’emprenyar amics i coneguts informàtics que acabaran fregidets per les tabarres que els dono. És que si no en saps i no tens temps (com és el meu cas) no tens altra manera de fer-ho.
      No sé, si vols digue’m que vols posar-hi a veure si et puc ajudar o ens podem donar idees mutues. Ja saps el meu correu.

      Salut!

Moltes gràcies!
carme.laura | dijous, 20 de març de 2008 | 08:50h
per facilitar-nos la lectura i per haver inclòs el bloc-coc al llistat dels teus blogs preferits. Bons dies de vacances!.
Igualment.
borinotus | dijous, 20 de març de 2008 | 15:49h

A tu ja et tenia. He traspassat els blocs que ja tenia al menú de la dreta al nou llistat i he aprofitat per a afegir-hi alguns que m’agraden i no recordava mai de linkar-los

Deixa-hi un comentari

