Jornada Blocaire a l’Universitat Catalana d’Estiu

borinotus | 2- Socials | dimecres, 20 d’agost de 2008 | 17:55h
Ahir (dia del meu 41è aniversari), dintre de les activitats de la Universitat Catalana d’Estiu, va tenir lloc al Liceu Renouvier de Prada de Conflent la 1ª Jornada de Blocaires dels Països Catalans organitzada per la Xarxa de Blocs Sobiranistes. (El diari El Pais en parla ).

M’agradaria que tots els blocaires que hi hagin assistit i en facin algun apunt m’ho fessin saber per tal d’enllaçarlos ací baix:

Bloc Marcús

La lectora corrent

 

Al matí hi va haver una exposició-xerrada i a la tarda un taller de blogs. En aquest darrer va haver alguns problemes, no imputables a la XBS, derivats del fet que hi havia més persones que ordinadors disponibles per la qual cosa es van fer dos torns.

Si cliqueu al fitxer adjunt veureu la meva intervenció a la qual cal afegir els resultats de l’enquesta que vaig publicar al meu post anterior

Per cert, aquest és el meu 300è post.

Comentaris: 2
  • M’agrada’t …
    Jordi Carbonell | dimecres, 20 d’agost de 2008 | 18:48h
    Em primer lloc felicitar-te per el teu aniversarí, i en segon lloc continuar amb les felicitacions per la teva intervenció. Clara, amena i que ajuda a guanyar adeptes. Em va saber greu no poder apuntar-me a la pujada a Prada, peró les meves obligacions familiars- la dona i el fill treballen, i jo he fet de papa-cangur de la petita-, m’ho han impedit. Enhorabona per l’exit d’assistencia a la Jornada, tots els principis son costeruts i l’heu passat amb nota.
    • Gràcies
      borinotus | divendres, 22 d’agost de 2008 | 23:42h
      Esperem que l’UCE ho hagi trobat prou interessant com per a convidar-nos a més edicions i que hi puguis assistir.

      Mercès

Deixa-hi un comentari

