Quatre anys de blog

borinotus | 3- Personals | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 02:41h

Quatre anys! Aixo comença a ser una edat respectable per a un blog. De fet, molts desapareixen al tercer any i són pocs els que passen de cinc. Malgrat que el manteniment d’aquest és força irregular no hi ha, de moment, cap perill que desaparegui. Les meves absències no són tan degudes a manca d’inspiració o temes sobre què escriure-hi com per manca de temps.

Un balanç? Doncs com ja vaig dir l’any passat em sap greu tots els blogs que m’agradaven i han quedat pel camí. M’ha alegrat poder conèixer en persona una bona quantitat de co-blocaires i encara més el fet que amb alguns d’ells hagi hagut l’inici d’una bona amistat.

Torno a agrair totes les visites, comentaris i suggeriments.

I com és tradició, avui faig pública la llista de les entrades més vistes. Són les de sempre, cosa que vol dir que l’spam que em va empastifar uns quants posts (i que va fer augmentar de cop el nombre de comentaris rebuts i que vaig netejant de mica en mica) continua fent-hi visites.

Els posts publicats fins al moment (sense comptar aquest) és de 434.
Els comentaris (meus inclosos): 1710
Total visites: 195840

I els posts més visitats:

Bé, us deixo amb una cançó que sempre m’ha donat bon rotllo i em posa de bon humor: Free de l’Ultra Nate

Comentaris: 17
  • Felicitats i Gràcies!
    carme.laura | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 15:41h
    Gràcies pel teu bloc intel·ligent, els teus comentaris coherents i sempre respectuosos, la teva escriptura càlida i amiga. Va ser un plaer conèixer-te , havies estat un amic blocaire sense rostre, ara ets un amic per un miracle de Vilaweb. Una abraçada amb el meu afecte. I per molts anys!
    • El plaer és meu
      borinotus | dimarts, 23 de febrer de 2010 | 08:47h
      I espero que ens podem veure aviat algun altre cop. Mentrestant, anirem fent xarxa virtual.
  • Comentari extraviat
    borinotus | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 14:16h
    El bon coblocaire Consueta m’ha fet un comentari de felicitació però l’ha penjat al primer post que vaig fer (quatre anys ha esperat el post per a tenir un comentari :-D). El copio aquí baix i contesto a una pregunta que formula:

    Felicitats pels quatre anys de bloc

    bona | esborrar |
    diumenge, 21 de febrer de 2010 | 10:20h

    I a seguir endavant.

    Costa avançar i sembla que pel camí, cauen molts blocaires no?

    Els que portem tres anys encara estem animats a seguir.

    Allò que dius de l’spam, ho pots explicar?

    Salutacions. Lo Consueta de Reus. www.consueta.cat

    Respondre aquest comentari

    Bé, gràcies per la felicitació i efectivament pocs són els que passen de tres anys. N’hi ha molts que es cansen però alguns els reprenen.
    Sobre el que em demanes de l’spam: Va haver un temps (abans que tu comencessis a escriure) en que alguns posts s’empastifaven de comentaris escombraria. Un exemple el pots veure en el post que tinc a la llista que  de més llegits que he posat: N’hi ha més de cinquanta comentaris spam (Abans n’hi havia més però els vaig esborrant de mica en mica) La causa d’això és que antigament no calia validar els comentaris i es publicava tot el que arribava. Per a evitar això es va crear el codi de comprovació que barreja lletre i numeros que cal escriure abans de validar el comentari. Si t’hi fixes al costat hi posa que serveix per a comprovar que l’usuari que fa el cometnari no és una màquina.
    Tema arreglat. Això no vol dir que les “màquines” deixin de visitar el blog (i per tant, les seves visites siguin comptabilitzades) encara que ja no puguin publicar els seus comentaris-spam. Això vol dir que del total de visites una part no deuen ser realment de gent que (buscant-ho o de casualitat) hi ve al bloc.

  • Primer quatrieni
    josepselva | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 11:32h
    Els aniversaris són fites, nomès aixó, mollons al cami per veure el quilimetratge. L’important és el camí, el teu i els nostres (meu i d’altresblocaires)  que s’han trobat amb tu al cerrefour dels blocs, un  encreuament on no comprem ni venem, compartim el que tenim, que no és poc. Gràcies per l’amistat, Jaume.
    Per cert, ja saps que els daus no van mes enllà del sis?. Ves pensant  la imatge per d’aqui a dos anys.
    • Camins
      borinotus | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 13:39h
      Exacte, això de fer el post anual és un costum que tenim alguns que és com posar la fita al camí. Un dia de repàs i de mirar-nos una mica el melic (que el tenim força bonic). Allò important és el camí i si es fa amb bona companyia millor.

      Això del dau: En realitat no sabia que posar-hi. Un quatre? Un pastís amb espelmes? Al final se’m va acudir això?

  • Molts d’anys!
    Victoria | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 12:34h
    que es diu a Mallorca i és ben expressiu. El teu bloc, Jaume, és dels primers que m’agradaren quan  treia el nas a Vilaweb. El què hi vaig trobar en aquest país virtual me va empènyer a obrir portal. De llavors ençà continuo sovintejant ‘els clàssics’ – tu entre ells- i altres companys de viatge que van arribant. Me sent a gust i me faig la il·lusió d’un país normal i conreo l’amistat i la dèria d’escriure… Amb tu, una abraçada cordial i b7s per na Júlia. D’aquest any no passa que deixis de ser virtual per a mi.
    • Amistats virtuals…
      borinotus | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 13:43h
      …que esdevenen reals. Esperem que no passi d’aquest any com dius.
      Això de dir-me “clàssic” si que em fa vell, hahahaha 😀
  • Per molts anys…
    Jordi Carbonell | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 11:34h
    estimat Jaume – ja saps que a mi el malnom borinotus no em fa el pes,he,he-. Saps el que penso del teu bloc – magnífic-, i com a co-blocaire em produeix una insana enveja – les enveges mai son sanes-. Per contra em sento honorat de poder compartir sobretaules, bromes i acudits. Felicitats per l’aniversari que espero celebrar davant d’un bon àpat.

    salut company i endavant!

  • Sento dir-te, benvolgut i estimat amic borinotus, que
    Anònim | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 09:19h

    … no has arribat ben bé als quatre anys. ;-p Per tant, en permetràs que no et feliciti encara.

    De moment només et diré que el teu ha estat un dels meus blocs de capçalera durant l’últim any (i un mes escàs) que és l’edat que té el meu bloc.  Sí efectivament, el teu ja és un senyor amb barba ben plantat, en comparació amb el meu, per exemple, que tot just a penes si es posa dempeus agafat de la barana del bressol…

    Encara que deixa’m dir-te que, per a ser exactes, feia ja algun temps -abans de començar jo- que et llegia de la mà d’alguns altres que molt afectuosament i assenyadament te’m van recomanar.

    Ha estat tot un plaer, literari i intel·lectual, llegir-te, i tanmateix ha estat tot un plaer (i espero que ho continuï sent) la coneixença personal.

    Y hasta aquí puedo leer, que si no al final t’acabaré felicitant i encara no toca.

    Au, xiquet, fins després!

    • Es pot saber per què surt el meu comentari da dalt com anònim…?
      labelendemadrid | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 09:28h
      Bé, d’anonim res. Que sóc jo. ;-p
      Salut.
      • Ara sí toca!
        labelendemadrid | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 17:06h
        Ara ja pots dir que el teu bloc té 4 anys (i mitja hora, aprox, xe, sempre faig tard jo!)

        Doncs això, per molts anys!!!! (però molts, molts, que et volem llegir per molts anys més!!)

        Salut i moltes felicitats.

        Belén

        • Doncs ho dic
          borinotus | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 14:01h
          Hehehe, és que com passava tot el diumenge fora vaig decidir publicar-ho a primeríssima hora del dia. Així quan arribés l’hora exacta ja hi seria. Ets tu la que arriba abans d’hora :-D.

          Per cert, no et preocupis del teu comentari que ha sortit anònim per error. Em penso que tothom t’haurà reconegut. Tinc la sospita que per a bé o per a mal el teu estil és inconfusible i tu no ets d’aquelles persones que passen desaparcebudes. 😉

  • ..//..
    rginer | diumenge, 21 de febrer de 2010 | 07:59h
    … i nosaltres contents i molt feliços de poder entrar a casa teva, al teu blog.
    Felicitats ! El ‘click’ que vaig començar a fer ha donat pas a poder veure’ns i saber qui hi ha darrera aquesta persona ‘virtual’. És la vida i no hi ha millor manera de comunicar-se que parlant cara a cara, costat a costat, i si no es pot … doncs, per això tenim aquesta casa de Vilaweb. Un gran plaer amic Jaume i continuem, oi ?
    Ei, sí, la cançó és de bon ‘rotllo’ …..
    Bon diumenge ‘borinotus’ ……
    • //..//
      borinotus | dilluns, 22 de febrer de 2010 | 14:03h
      Més content estic jo de les vostres visites i de la vostra amsitat. Més quan coneixes gent de la qual pots aprendre molt.

Deixa-hi un comentari

