Una escena de “Much ado about nothing”

borinotus | 5- Miscel·lània | diumenge, 5 de juliol de 2009 | 01:05h
Avui faré un altre post sobre les meves escenes preferides del cinema. Si fa un temps en aquest post vaig esmentar-ne una d’ “El Gran Lebowski” avui ho faré d’una adaptació d’aquelles que feia en Kenneth Branagh d’una obra de Xèspir (que els anglesos incomprensiblement s’entesten en anomenar-lo Shakespeare!).
Es tracta del començament de la comèdia “Much ado about nothing” i la podeu veure en el video d’ací baix. La part que m’agrada és la que comença després del pròleg i va dels minuts 5:20 al 9:30 (Al Youtube pots trobar la pel·licula sencera dividida en diversos videos). M’agrada per l’elegant combinació de música i escenes, per l’optimisme que traspua. Un cant a la vida. No trobeu?.

Entre nosaltres es coneix com a “Molt soroll per a no res” però es dificil, quan no imposible, trobar-ne còpies traduïdes al Youtube o similars.


——————————————————————————————-

Us agrada aquest blog? Podeu votar-lo als Premis Bloc Catalunya dins de la categoria de Blocs Personals
——————————————————————————————-

Comentaris: 4
  • ..//..
    rginer | dimarts, 7 de juliol de 2009 | 21:20h
    Molt bona la pel.lícula ….. però jo encara em quedo amb el ‘Note’; pot més encara. És una peli de culte total. ( ja t’he votat ….. )
  • Aquests sí que són
    Llaudal | dimarts, 7 de juliol de 2009 | 06:02h
    els 7 magnífics… i moltes magnífiques. Agraït pel video. Quan trobis traduccions, avisa.
    • Magnífics
      borinotus | dimarts, 7 de juliol de 2009 | 18:59h
      A mi és una pel·licula que em va agradar molt. Els puristes shakespearians blasmen en Brannagh per les adaptacions que en fa però en fi…

      La pel·licula està traduïda al català, jo la vaig veure per TV3 el que no se és perquè es gasten tants diners en traduccions si després no les trobes enlloc. Ni en DVD ni en res. Ni tan sols en el Youtube….

Deixa-hi un comentari

