Tardor

borinotus | 5- Miscel·lània | dijous, 23 de setembre de 2010 | 08:49h
Tardor (Alphonse Mucha, 1896)

Comentaris: 5
  • Feliç primavera i bon any 5771
    Joelot| Adreça electrònica | dijous, 23 de setembre de 2010 | 16:06h
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Tardor
    • Del Facebook
      borinotus | dijous, 23 de setembre de 2010 | 19:22h
      El Jaume Ortí
      EL meu post d’avui:

      Tardor

      Els blocs de VilaWeb – MÉSVilaWeb
      blocs.mesvilaweb.cat

      Fa 10 hores · Comenta-ho · M’agradaJa no m’agrada · Comparteix

      A Joel Molt Bé li agrada.

      Joel Molt Bé Només la imatge i prou?
      Sigui com sigui s’ho val. Preciosa il·lustració.
      Fa 9 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Joel Molt Bé Ah, per cert, feliç primavera i bon any nou, 5771.
      Fa 9 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Enrique Cortes Garcia Adeu estiu, sniff.. Torna aviat!!! porfaaa!!!!
      Fa 6 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Jaume Ortí
      Primavera Joel? Que ets a l’Hemisferi Sud? 🙂
      Enrique: Sis mesos, ni més ni menys 🙂

      Caguncony, mira que tinc dit que els comentaris sobre post prefereixo que esfacin directament al blog. 😀

      …Bé, tant se val. Faré un copia-enganxa després.

      Perdonin les disculpes i gràcies d’avantbraç.Mostra’n més…
      Fa 5 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Joel Molt Bé Doncs no, però com que mitja humanitat volta per allà, se m’ha acudit pernsar en ells… Mai se sap qui hi pot haver llegint!

      Disculparem els perdons i l’avantbraç, bé, la família també, en vida seva.
      Fa 3 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Jaume Ortí I vostè que ho vegi i bon any nou.
      Fa 3 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Joel Molt Bé XD!
      Fa 3 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Jaume Ortí Hahahaha Joel he vist el teu espectacular i acolorit comentari al blog.
      Bó. Ara què? Copio aquests o no? Hahahaha
      Fa 2 hores · M’agradaJa no m’agrada

      Joel Molt Bé
      Copia’ls si home, com vulguis.
      Bé,
      com que la imatge no acompanyava text, he pensat que el millor
      comentari (sobretot per deixar constància de feed-back), podia ser
      aquest, malauradament el processador aquell no em deixava fer gran cosa
      més…. Però ja està bé, oi?
      I sisi, si els vols copiar, queda així tot guardat per la posteritat dels bits i bytes del futur.
      Salut!Mostra’n més…
      Fa 2 hores · M’agrada

  • Redescobrim
    Daguer | dijous, 23 de setembre de 2010 | 12:12h
    artistes menys trencadors de les primeries del s. XX. Gustav Klimt n’és un altre. La societat s’ha tornat més conservadora. Ho constato. És el moviment pendular i complementari.
    • Conservador?
      borinotus | dijous, 23 de setembre de 2010 | 19:27h
      Enguany en el dia de cada inici d’estació penjo el dibuix que li dedica Alphons Mucha. A banda d’això de tant en tant penjo cartells d’aquest i altres artistes com a il·lustracions als meus posts.

      No se que te aquest artista de conservador. La seva vida no ho fou pas.

Deixa-hi un comentari

