Sant Jordi 2012

borinotus | 3- Personals | dilluns, 23 d’abril de 2012 | 00:57h
Enguany els llibres que m’han regalat han estat els següents:

“La col·laboradora” d’Empar Moliner
A la Moliner la vaig descobrir en la seva vessant d’articulista i des de llavors que la seva columna és de les primeres que llegeixo de bon matí. Fins ara li havia llegit també alguns llibres de relats curts però mai cap novel·la. Aquesta ja me l’he acabada. La recomano sincerament.

– “1Q84” de Haruki Murakami
No havia llegit mai res de Murakami fins que per la Diada de St. Jordi de l’any passat em van regalar el primer llibre que conté les dues primeres parts   d’aquesta novel·la. En acabar la primera estava entusiasmat, en acabar la   segona estava perplex. Quan acabi aquesta tercera veurem si m’hi acabo aficionant (i llegeixo per exemple el seu aclamat “Tokio Blues”) o esborro el senyor Murakami de la meva llista d’autors a seguir.

– “Txetxènia Any III” de Jonathan Littell
Crònica de la situació que l’autor va trobar a Txetxènia on va tornar anys  després d’haver-hi estat com a cooperant durant la guerra. D’aquest autor ja havia llegit la seva novel·la “Les Benignes”.

Per la meva banda jo he regalat:

– “Criadas y Señoras” de Kathryn Stockett
– “Primavera, Estiu, etc…” de Marta Rojals
– “El Gosset” (Aquest per a la reina de la casa triat per ella mateixa)
– “El meu lleó” (Per al nebodet que acaba d’arribar)

A més a més d’unes quantes roses.

Coma a curiositat, el diari Ara va fer un cara a cara entre alguns dels seus col·laboradors que han publicat llibres recentment i uns lectors. Jo vaig ser qui el va fer amb l’escriptor Ferran Torrent.

I a banda de les vessants florals i literària la Diada també te la seva vessant patriòtica. Sobre això només diré que si de debó volem sortir-nos-en caldrà que ens posem “heavies” d’una vegada.

Comentaris: 4

Deixa-hi un comentari

