Set anys de blog

Complim un nou anyet, i ja en van set, i si miro una mica enrere sembla que des d’aquell febrer del 2006 hagi passat dècada i mitjà!

En aquell temps teniem al Maragall de MHPG, s’havia de fer el referendum de l’estatut, una gent anomenada Plataforma pel Dret a Decidir acabava de fer una gran manifestació que va sorprendre tothom,  es deia que la bombolla immobiliària qualsevol dia petaria i llavors veuríem quina una ens vindria a sobre… Buf!, que lluny que queda tot això ara i com ha canviat tot.

Temps d’incertesa. No anava gaire desencaminat després de tot  🙂

Pel que fa al blog, el més destacable d’aquest darrer any ha estat el canvi d’ubicació, esdevingut a mitjans de setembre. De Vilaweb a WordPress.  Uns quants mesos després diria que el canvi ha estat positiu, si més no jo n’estic molt content (i alguns lectors m’han dit que ells també ho aproven): Per la potencialitat d’aquest format, per la versatilitat tècnica en escriure, dissenyar i enllaçar, per la facilitat que et dóna en compartir amb,i ser seguit des, d’altres aplicacions (com per exemple el mòbil),….i a més de franc.

Encara es pot visitar el blog en la seva antiga ubicació (tots els posts i comentaris publicats allà van ser copiats aquí) però donat que ja he donat ordre a can Vilaweb que no procedeixin a passar al cobrament la quota anual suposo que, a partir de demà, en qualsevol moment procediran a donar-lo de baixa.

Moltes mercès a tots els que passen de tant en tant per aquí. Agreixo cada visita, comentari, crítica, compartició i valoració.

Com gairebé cada aniversari, hi poso una mica de música per  amenitzar la celebració:

12 responses to “Set anys de blog

  1. Moltíssimes felicitats per l’aniversari 7è. del teu blog. Jo el proper dilluns també en faré 6. Es una feina agradable i agraida…

    M'agrada

  2. Felicitats, Jaume, endavant i no afluixis!

    M'agrada

  3. D’aniversari en aniversari i tiro porque me toca… Sembla que fou ahir mateix que em felicitaves tu al meu ( http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/240302 )… Ai, coi, si és que fou realment ahir, o gairebé, o abans d’ahir… o fa cinc dies, tant és. El cas és que poguem continuar felicitant-nos molts i molts anys de bloc. Veig que tu no ets un desmemoriat com jo, això està bé, i que te n’has recordat de compartir un any més de celebració.
    Salut i força!
    Belén.

    M'agrada

  4. Felicitats Jaume. Ja saps que sempre espero els teus apunts, que no sovintegen massa ….. Endavant i poca por !

    M'agrada

  5. Felicitats Jaume pel sete bloc d’anys, que multiplicats per x posts per any, son molts post-blocs. Si hi afegim els meus (et porto mes o menys un any d’avantatge), i els de tots els amics blocaires, tots i totes, -fins els o les que han aturat el bloc-, hem construit o intentat al menys, fer una casa blocaire comu bloc a bloc i post a post.
    N’estic molt content d’haver participat en la cosntruccio, pel contingut i per els amics i amigues que hi he trobat.
    Continuare essent-hi encara que ara tingui el bloc força atrat.
    (disculpeu els accents, escric amb un teclat alemany i aquest no en gasten d’aixo

    M'agrada

  6. Que sigui per molts anys, Jaume!

    M'agrada

Deixa-hi un comentari

